Všeobecné obchodní podmínky
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1 Poskytovatel:
Edita Kasdi
IČO: 14059665
Sídlo: Praha 9, Irvingova 689/1
E-mail: info@editakasdi.cz
(dále jen "Poskytovatel")
1.2 Předmět VOP:
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují práva a povinnosti mezi Poskytovatelem a fyzickou či právnickou osobou (dále jen "Klient") při poskytování služeb a produktů v oblasti automatizace a online podnikání, zejména:
- Online vzdělávací kurzy a programy
- Digitální produkty (e-booky, šablony, pracovní listy)
- Konzultační a implementační služby
- Webináře a online vzdělávací akce
- AI asistent pro automatizaci a optimalizaci podnikatelských procesů
- Členství v klubu s přístupem k exkluzivnímu obsahu a komunitě
2. UZAVŘENÍ SMLOUVY
2.1 Nabídka služeb:
Nabídka služeb a produktů uvedená na webových stránkách Poskytovatele je informativního charakteru a Poskytovatel není povinen uzavřít smlouvu ohledně těchto služeb a produktů.
2.2 Objednávka:
Klient objednává služby a produkty prostřednictvím webového rozhraní, emailem nebo jiným způsobem určeným Poskytovatelem.
2.3 Vznik smlouvy:
Smlouva mezi Poskytovatelem a Klientem vzniká okamžikem:
- Potvrzení objednávky ze strany Poskytovatele
- Zaplacením ceny za službu nebo produkt
- Elektronickým potvrzením souhlasu s těmito VOP
- Faktickým poskytnutím služby nebo zpřístupněním produktu
3. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY
3.1 Cena:
Ceny služeb a produktů jsou uvedeny na webových stránkách Poskytovatele. Ceny jsou konečné, včetně všech daní a poplatků.
3.2 Způsoby platby:
Klient může uhradit cenu následujícími způsoby:
- Bezhotovostním převodem na účet Poskytovatele
- Online platební kartou
- Prostřednictvím platební brány GoPay
- Jiným způsobem uvedeným na webových stránkách Poskytovatele
3.3 Splatnost:
Cena je splatná jednorázově před poskytnutím služby nebo zpřístupněním produktu, není-li dohodnuto jinak. V případě předplatného služeb (AI asistenta nebo členství v klubu) probíhá platba opakovaně v pravidelných intervalech (měsíčně, čtvrtletně nebo ročně) dle zvoleného předplatného. První platba je splatná při objednání služby, následné platby jsou automaticky strhávány ve stejný den příslušného období. Klient uděluje souhlas s opakovanými platbami při zakoupení předplatného. Klient může předplatné kdykoli zrušit ve svém uživatelském účtu nebo kontaktováním Poskytovatele, přičemž přístup ke službě bude zachován do konce aktuálního předplaceného období.
3.4 Fakturace:
Při objednání služby nebo produktu vystaví Poskytovatel zálohovou fakturu, kterou zašle elektronicky na e-mailovou adresu Klienta. Po přijetí platby na základě zálohové faktury vystaví Poskytovatel daňový doklad - fakturu, který bude zaslán elektronicky na e-mailovou adresu Klienta. V případě opakovaných plateb za předplatné služeb (AI asistenta nebo členství v klubu) bude daňový doklad vystaven a zaslán po každé provedené platbě.
4. DODÁNÍ PRODUKTŮ A POSKYTNUTÍ SLUŽEB
4.1 Způsob dodání digitálních produktů:
Digitální produkty (online kurzy, e-booky, šablony, pracovní listy) jsou Klientovi zpřístupněny:
- Zasláním odkazu ke stažení na e-mailovou adresu Klienta
- Zpřístupněním v členské sekci na webových stránkách Poskytovatele
- Zasláním přístupových údajů do online vzdělávací platformy
V případě služby AI asistenta bude Klientovi po zaplacení zaslán na e-mailovou adresu jedinečný aktivační odkaz. Po kliknutí na tento odkaz a dokončení registrace získá Klient okamžitý přístup k AI asistentovi prostřednictvím aplikace Telegram. Přístupová práva jsou vázána na uživatelský účet Klienta a jsou nepřenosná na třetí osoby.
4.2 Termín dodání:
Digitální produkty jsou zpřístupněny bezprostředně po přijetí platby, nejpozději do 24 hodin, není-li u konkrétního produktu uvedeno jinak.
4.3 Náklady na dodání:
Dodání digitálních produktů je realizováno elektronicky a není s ním spojen žádný dodatečný poplatek za doručení.
4.4 Poskytnutí služeb:
Konzultační a implementační služby jsou poskytovány:
- Online prostřednictvím videokonferenčních platforem (Zoom, Google Meet, apod.)
- E-mailovou komunikací
- Vzdáleným přístupem k systémům Klienta (po předchozí dohodě)
- Jiným způsobem dohodnutým mezi Poskytovatelem a Klientem
4.5 Termín poskytnutí služeb:
Termín poskytnutí služeb je stanoven dohodou mezi Poskytovatelem a Klientem. Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu termínu ze závažných důvodů, o čemž bude Klienta informovat.
5. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ A REKLAMAČNÍ ŘÁD
5.1 Zákonná odpovědnost:
Poskytovatel odpovídá Klientovi, že služba nebo produkt při převzetí nemá vady. Zejména Poskytovatel odpovídá, že v době, kdy Klient produkt nebo službu převzal:
- Má vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Poskytovatel popsal nebo které Klient očekával s ohledem na povahu produktu nebo služby
- Je v odpovídajícím množství, míře nebo jakosti
- Vyhovuje požadavkům právních předpisů
5.2 Nároky z vadného plnění:
Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má Klient právo:
- Na odstranění vady dodáním nové služby nebo produktu bez vady nebo dodáním chybějící části
- Na odstranění vady opravou
- Na přiměřenou slevu z ceny
- Odstoupit od smlouvy
5.3 Postup při reklamaci:
Klient je povinen uplatnit reklamaci u Poskytovatele bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Reklamaci lze uplatnit e-mailem na adresu: info@editakasdi.cz.
5.4 Náležitosti reklamace:
V reklamaci Klient uvede:
- Své identifikační a kontaktní údaje
- Popis vady nebo nedostatku
- Požadovaný způsob vyřízení reklamace
5.5 Lhůta pro vyřízení reklamace:
Poskytovatel rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu služby či produktu potřebná k odbornému posouzení vady.
5.6 Vyřízení reklamace:
Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Poskytovatel s Klientem nedohodne na delší lhůtě.
6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
6.1 Odstoupení od smlouvy spotřebitelem:
Klient, který je spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni:
- Uzavření smlouvy (v případě poskytování služeb)
- Převzetí digitálního produktu (v případě dodání digitálního obsahu)
6.2 Výjimky z práva na odstoupení:
Klient nemůže odstoupit od smlouvy:
- O poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy
- O dodávce digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem Klienta před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, a Poskytovatel před uzavřením smlouvy sdělil Klientovi, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy
6.3 Postup při odstoupení:
Pro odstoupení od smlouvy může Klient využít vzorový formulář poskytovaný Poskytovatelem. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno e-mailem na adresu: [doplň email] nebo poštou na adresu sídla Poskytovatele.
6.4 Vrácení peněžních prostředků:
Pokud Klient odstoupí od smlouvy, vrátí mu Poskytovatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky, které od něho přijal, a to stejným způsobem.
7. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
7.1 Správce osobních údajů:
Poskytovatel je správcem osobních údajů Klientů podle nařízení (EU) 2016/679 (GDPR).
7.2 Rozsah zpracování:
Poskytovatel zpracovává osobní údaje, které Klient poskytl nebo které Poskytovatel získal na základě plnění smlouvy.
7.3 Účel zpracování:
Poskytovatel zpracovává osobní údaje za účelem:
- Plnění smlouvy a poskytování služeb
- Vedení uživatelského účtu
- Zasílání obchodních sdělení a marketingových aktivit
7.4 Doba zpracování:
Osobní údaje budou zpracovávány po dobu nezbytně nutnou k zajištění vzájemných práv a povinností vyplývajících ze smlouvy, případně po dobu stanovenou příslušnými právními předpisy.
7.5 Práva subjektu údajů:
Klient má právo na přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu, výmaz, omezení zpracování, přenositelnost údajů a právo vznést námitku proti zpracování.
8. AUTORSKÁ PRÁVA A LICENCE
8.1 Autorská práva:
Veškeré materiály, produkty a obsah poskytovaný Poskytovatelem jsou chráněny autorským právem. Jedná se zejména o texty, obrázky, videa, audio nahrávky, e-booky, prezentace, šablony a další materiály.
8.2 Licence:
Zakoupením produktu nebo služby získává Klient nevýhradní, územně a časově neomezenou licenci k užití obsahu pro osobní a nekomerční účely.
8.3 Omezení licence:
Klient není oprávněn:
- Poskytovat obsah třetím osobám
- Kopírovat, reprodukovat nebo šířit obsah
- Upravovat nebo měnit obsah
- Využívat obsah ke komerčním účelům bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele
9. ZVLÁŠTNÍ USTANOVENÍ PRO AI SLUŽBY A ČLENSTVÍ V KLUBU
9.1 Podmínky předplatného:
Předplatné AI služeb nebo členství v klubu se automaticky obnovuje na další období, dokud není Klientem zrušeno. Klient může předplatné kdykoli zrušit prostřednictvím svého uživatelského účtu nebo písemným oznámením Poskytovateli nejpozději 3 pracovní dny před koncem aktuálního předplaceného období.
9.2 Omezení odpovědnosti u AI služeb:
Poskytovatel neodpovídá za:
- Rozhodnutí, která Klient učiní na základě informací poskytnutých AI asistentem
- Přerušení dostupnosti služby z důvodu technické údržby nebo aktualizace
- Případné nepřesnosti nebo neúplnosti v informacích poskytnutých AI asistentem
AI asistent je navržen jako pomocný nástroj a nenahrazuje odborné poradenství v oblasti práva, účetnictví, medicíny nebo jiných specializovaných oborů.
9.3 Pravidla užívání AI služeb:
Klient se zavazuje:
- Nepoužívat AI asistenta k nezákonným účelům nebo způsobem, který by porušoval práva třetích osob
- Nesdílet svůj přístup k AI asistentovi s třetími osobami
- Neprovádět reverzní inženýrství, dekompilaci nebo jiné zásahy do technického řešení AI asistenta
- Nepoužívat automatizované prostředky pro interakci s AI asistentem
Porušení těchto pravidel může vést k okamžitému ukončení přístupu Klienta k AI asistentovi bez nároku na vrácení poplatků.
9.4 Změny a aktualizace služeb:
Poskytovatel si vyhrazuje právo průběžně aktualizovat a měnit funkcionalitu AI asistenta a obsah členství v klubu. Tyto aktualizace a změny jsou součástí služby a neznamenají porušení smlouvy ze strany Poskytovatele.
10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
10.1 Změny VOP:
Poskytovatel je oprávněn tyto VOP jednostranně měnit. Nové znění VOP bude zveřejněno na webových stránkách Poskytovatele a oznámeno Klientovi e-mailem.
10.2 Řešení sporů:
Případné spory mezi Poskytovatelem a Klientem budou řešeny přednostně smírnou cestou. V případě, že smírného řešení nebude dosaženo, budou spory řešeny u věcně a místně příslušného soudu.
10.3 Mimosoudní řešení sporů:
Klient, který je spotřebitelem, má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
10.4 Platnost a účinnost:
Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 15.8.2025.